SJUK

Hej ville bara säga att jag är sjuk :/ Men jag fyller år snart (ok i okt men ändåå_) Jag önskar mig en kamera iaf nu önskar jag mig en kamera :( MIn e borta. men tänkte visa mina parfymer  asså jag har 2 stycken fast jag använder aldrig för jag är Allergisk men jag brukar spruta en bit bort o sen gå igenom ;)


You Rock by Laila Bagge typ 299 kr elr nåt sånt :)

Lovely by Sarah Jessica Parker (de är mammas gamla)JAG VET INTE HUR MKT DEN KOSTAR :) :/


Jaja ska bli bättre på bloggen men hejdåå! /saris





______________________________________________________________________________________________
Vad vill ni ser mer av här i bloggen ? Kommentera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0